baby first book

putri roh

jom baca depa neh skali

Wednesday, July 4, 2012

Jaclyn Victor - Sebelah Jiwaku

Ketika kau ucap kata selamat tinggal
Ku sangka diriku kan hancur oh, oh
Nestapa menyiksa membuat aku sedar
Hanya aku yang bisa mengubah arah hidup

Lihatlah, lihatlah aku buktikan padamu
Walaupun ku jatuh tapi tak tersungkur
Biarkan, biarkan ku berdiri sendiri
Kerana ku yakin masih lagi mampu
Bernyawa dengan sebelah jiwaku

Ku tahu kau mahu melihat aku sugul
Tapi tak akan ku menzahirkannya oh, oh
Meskipun hatiku berderai bagai kaca
Ku kutip serpihannya dan cantumkan semula

Lihatlah, lihatlah aku buktikan padamu
Walaupun ku jatuh tapi tak tersungkur
Biarkan, biarkan ku berdiri sendiri
Kerana ku yakin masih lagi mampu
Bernyawa dengan sebelah jiwaku

Takkan ku biarkan mata mengalirkan air mata kecewa oohh
Kini ku berani lebih berdikari yeah, yeah, yeah

Lihatlah, lihatlah aku buktikan padamu
Walaupun ku jatuh tapi tak tersungkur
Biarkan, biarkan ku berdiri sendiri
Kerana ku yakin masih lagi mampu
Bernyawa dengan sebelah jiwaku
Bernyawa dengan sebelah jiwaku
Bernyawa dengan sebelah jiwaku
Bernyawa dengan sebelah jiwaku

1 comment:

luke said...

lagu yang membakar semangat..

Powered By Blogger