baby first book

putri roh

jom baca depa neh skali

Monday, December 15, 2008

Letto - Permintaan Hati

Permintaan Hati

Terbuai aku hilang
Terjatuh aku dalam keindahan penantian
Terucap keraguan hati yang bimbang

Yang terhalang kepastian cinta
Aku hilang Aku hilang


Tersabut kabut malam
Terbiasnya harapan
Yang tersimpan sejuta bertuan
Terasa kerinduan hati yang bimbang
Yang terhempas kepastian cinta

Dengarkanlah permintaan hati yang teraniaya sunyi
Dan berikanlah arti pada hidupku
Yang terhempas yang terlepas

Pelukanmu bersamamu
Dan tanpamu aku hilang selalu

Aku hilang Aku hilang

Tersabut kabut malam terbiasnya harapan
Yang tersimpan sejuta bertuan
Terasa kerinduan hati yang bimbang
Yang terhempas kepastian cinta

Dengarkanlah permintaan hati yang teraniaya sunyi
Dan berikanlah arti pada hidupku
Yang terhempas yang terlepas

Pelukanmu bersamamu
Dan tanpamu aku hilang selalu

Bersamamu dan tanpamu aku hilang selalu

Dengarkanlah permintaan hati yang teraniaya sunyi
Dan berikanlah arti pada hidupku
Yang terhempas yang terlepas

Pelukanmu bersamamu
Dan tanpamu aku hilang selalu

Bersamamu dan tanpamu aku hilang selalu


No comments:

Powered By Blogger